Reklamační řád
Reklamace zboží
ve smyslu § 7 a násl. Zákona čj. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory a změně některých zákonů
Prodávající | |
Obchodní jméno: | |
Ulice a číslo: | |
Město: | |
PSČ: | |
IČO: | |
DIČ/DIČ DPH: | |
Telefon: | |
E-Mail: |
Kupující | |
Jméno a příjmení: | |
Ulice a číslo: | |
Město: | |
PSČ: | |
Telefon: | |
E-Mail: |
Předmět smlouvy byl zakoupen prostřednictvím internetové stránky: |
Byla mi zaslána potvrzená objednávka číslo: | |
Ze dne: | |
Číslo faktury: | |
Zboží mi bylo doručeno dne (den převzetí): |
Důvody reklamace: |
|
V ...................................... Dne .......... ................
....................................
Jméno příjmení
(podpis)
Jako přílohu zašlete kopii faktury nebo pokladního bloku
Od 15. února 2016 budou moci spotřebitelé v EU podávat stížnosti také prostřednictvím platformy ODR Evropské komise, kterou naleznete na http://ec.europa .eu/odr . Pokud vaše stížnost není přesto, že se vyřizuje jinde, můžete svou stížnost podat prostřednictvím platformy Evropské unie.“