Níže uvádíme odpovědi na nejčastější dotazy o našich produktech. Vaše otázka není uvedena? Neváhejte nás kontaktovat.

Všeobecné informace

Jak nás můžete kontaktovat?

Můžete nás kontaktovat vyplněním kontaktního formuláře na stránce kontaktů nebo telefonicky na čísle +420 771 262 991.

Jaké jsou naše otevírací hodiny?

Telefonicky nás zastihnete v pondělí až pátek od 9:00 do 17:00.

 

Doručení

Jak dlouhá je dodací lhůta?

Dodací lhůta se pohybuje v rozmezí 2-3 týdnů.

Dodací lhůty jsou pouze orientační dodací lhůty.

Dodací lhůty uvedené na naší webové stránce jsou orientační a vždy se je snažíme v maximální možné míře dodržet. Neočekávané události se samozřejmě snažíme započítat do těchto dodacích lhůt, ale bohužel to není vždy možné.

Jaké jsou náklady na doručení?

Náklady na doručení na celém území Slovenska a Česka jsou bezplatné.

Zpoplatněna je pouze vynáška zboží do bytu a to částkou 19,95 € na území Slovenska jená se o službu vynáška do bytu s asistencí řidiče. Platba na dobírku je na Slovensku je zpoplatněna částkou 2,50 €. Maximální výše dobírky v případě vnitrostátních přeprav je 5 000,- EUR platbou v hotovosti a 10 000,- EUR při platbě kartou

Pro Českou republiku je maximální hodnota dobírky 120 000 Kč při platbě v hotovosti při platbě kartou 245 000 Kč a servisní příplatek za dobírku je 160 Kč, vynáška do bytu 865 Kč. Jedná se o službu vynáška do bytu s asistencí řidiče.

Jak bude moje objednávka doručena?

Náš přepravce doručí nábytek prostřednictvím dodávky jedním člověkem až po první hranici. Bydlíte-li v bytovém domě nebo bytovém komplexu a je tam výtah, kde se výrobky dobře vejdou, dopravce doručí Vaši objednávku na chodbu.

Pokud bydlíte v patře bez výtahu, dopravce doveze Vaši objednávku k prvním dveřím.

V případě, že máte zaplacenou službu vynáška do bytu, přepravce doručí zboží přímo k Vám domů. Zájem o službu vynášku zboží lze vybrat při vytváření objednávky.

Kdy a v jaké době bude moje objednávka doručena?

Náš přepravce Vás bude telefonicky kontaktovat den před doručením za účelem sjednání termínu doručení.

Můžu si svou objednávku i vyzvednout?

Ne, tato služba není v současnosti možná.

Objednám-li si více produktů s různou dodací lhůtou, bude mi zboží doručeno společně nebo odděleně?

Produkty jsou dodávány společně, abychom co nejvíce ušetřili životní prostředí a abychom Vás uspokojili jedním tahem. Nemusíte proto víckrát zůstávat doma. Taková je naše politika.

Pokud se dodací lhůty Vašich objednaných produktů liší v delším časovém rozmezí (cca 3-4 měsíce), existuje možnost zjistit, zda lze Vaši objednávku rozdělit. Potom se na to společně podíváme i s naším dopravcem a budeme Vás informovat.

Dá se u Vás objednané zboží odložit?

Pokud je Vámi objednaný kus nábytku skladem, ale chcete, aby byl doručen současně s objednaným nábytkem, který skladem není, nábytek na skladě nedržíme. Děláme to proto, aby ostatní zákazníci, kteří si objednali stejný nábytek a chtějí jej dostat ihned, nemuseli dlouho čekat na svoji objednávku.

Mohu požádat o opožděné doručení?

Ano, samozřejmě! Vaše objednané produkty propojíme s kontejnerem, který dorazí v plánovaném termínu. Například pokud chcete doručit objednaný produkt až o 3 měsíce, objednáme daný produkt do kontejneru, který Vám přijde ve Vámi požadovaném termínu.


Doručujete na celém území Slovenska a Česka?

Ano, zboží doručujeme na celém území Slovenska a Česka.

Platba

Kdy a jak můžu zaplatit?

Můžete zaplatit kreditní kartou online přímo během objednávky nebo tak můžete učinit bankovním převodem. Také je možné zvolit platbu za objednávku na dobírku. Tato služba je však na Slovensku limitována do částky 3000 € a je zpoplatněna částkou 2,50 €.

Pro Českou republiku je maximální hodnota dobírky 100 000 Kč a servisní příplatek za dobírku je 160 Kč, vynáška do bytu 865 Kč.


Kolik mám zaplatit?

Během procesu objednávání na webové stránce můžete v nákupním košíku vidět výslednou sumu za Vaši objednávku. Potvrzení objednávky Vám přijde také e-mailem s celkovou částkou objednávky.

Je možné získat slevu?

Ne, nelze získat slevu. Ani při objednávce více produktů. Naše ceny jsou tak konkurenceschopné, že není možné poskytnout žádné další slevy.

Jak dlouho bude trvat, než dostanu kompenzaci/vrácení peněz?

Nevyhovuje Vám Vaše objednávka a chcete ji vrátit? Po zaregistrování Vašeho vráceného zboží Vám vrátíme částku bez nákladů na vrácení do 14 dnů. Více informací naleznete na naší webové stránce v sekci Vrácení zboží.

I když máte z jakéhokoli důvodu nárok na kompenzaci, vrátíme Vám správnou částku do 14 dnů od určení.

 

 

Záruka a servis

Mám stížnost, na koho se můžu obrátit?

Za tímto účelem nás prosím kontaktujte e-mailem na: info@mangonabytek.cz . Po konzultaci s Vámi pak budeme hledat správné řešení.

Do e-mailu uveďte prosím následující informace:

Název položky

Číslo objednávky

Fotografie poškození/problému

Fotografie štítku na (obojích) krabicích

Fotografie malé bílé nálepky na rozbaleném nábytku (u stolů dolů na vrchu, u (bufetových) skříněk vzadu atd.)

Máte stížnost na něco jiného? Potom nás na to upozorněte zavoláním na číslo +421 950 581 756 nebo e-mailem na adresu info@mangonabytek.cz

Poskytujete záruku na funkčnost dřeva?

Na funkčnost dřeva neposkytujeme záruku. Jedná se totiž o přirozenou vlastnost, která se nedá nijak ovlivnit.

Navíc nemáme přehled o tom, v jakém prostředí náš nábytek končí. Pokud je prostředí, ve kterém je stůl například příliš vlhké, dřevo může začít pracovat a uvolnit se na spojích lepidla nebo zdeformovat. Pokud je prostředí příliš suché, mohou se na nábytku objevit praskliny.

Zaručit funkčnost dřeva je proto velmi komplikované a nemožné. Proto, jako mnoho jiných společností, toto neposkytujeme.

Chcete-li se dozvědět více o možném účinku mangového dřeva, přečtěte si sekci pod nadpisem „Vlastnosti mangového dřeva“!

 

Údržba

Je nábytek povrchově ošetřen?

Všechny naše výrobky mají povrchovou úpravu, která usnadňuje utírání nábytku vlhkým hadříkem a neagresivním čistícím prostředkem. Při příjezdu není třeba stůl znovu ošetřovat a podobně.

Můžu si nábytek ošetřit sám?

Nábytek můžete ošetřit ochrannou vrstvou včelím voskem, který koupíte v drogerii, železářství nebo na internetu. Takové ošetření je však zapotřebí až po cca 5-6 letech intenzivního používání. Vrstva vydrží dlouho a dobře chrání. Stůl se po několika letech trochu zmatní, poté lze nanést novou vrstvu včelího vosku.

Takže údržba našich produktů je velmi jednoduchá! Ochrana přes voskovou vrstvu (žádná vlhkost, nečistoty nebo kruhy) a lze ji čistit mírně navlhčeným hadříkem!

 

Vlastnosti mangového dřeva

Jaký vzhled a barvu má mangové dřevo?

Mangové dřevo je známé svým rustikálním vzhledem. Jedná se o exotický druh dřeva. To znamená, že ve dřevě lze nalézt teplé odlesky dřeva. Každá deska má svůj jedinečný vzhled. Díky tomu je každý kus našeho nábytku jedinečný!

Každá deska může samozřejmě vykazovat mírnou odchylku. Nic v přírodě samozřejmě není úplně dokonalé a stejné. Desky mohou být o něco tmavší nebo světlejší nebo mohou obsahovat „praskliny“. Bohužel to neumíme změnit, jelikož se jedná o přírodní produkt.


Jaké jsou vlastnosti mangového dřeva?

Náš nábytek je vyroben z mangového dřeva. Při výrobě stolních desek je snahou co nejvíc zachovat přirozený tvar dřeva. To dodává stolu hravý a přirozený charakter. Řezy pily naleznete na desce stolu. Tyto řezy jsou nerovnoměrně rozloženy po deskách, aby stůl získal robustní vzhled.

Ve dřevě můžete nalézt i slabé pryskyřičné skvrny. Ty bývají bílé barvy. Bohužel při výrobě se s tím nedá nic dělat. Po nanesení oleje a vosku tyto skvrny zmizí. Ovšem je lze po několika hodinách opět vidět. Tento přirozený proces nelze zastavit.

Může můj nábytek začít pracovat?

Dřevo je hygroskopický materiál, a proto může začít pracovat. V důsledku toho může kus nábytku vykazovat možné deformace a praskliny. Ty jsou ovšem součástí dřevěného nábytku.

Jak se vyrábí tento nábytek?

Veškerý náš nábytek je ručně vyroben v Indii. Každý kus nábytku je tedy jedinečný a má svůj vlastní charakter. Dřevo i ocel jsou originálními řemeslnými výrobky.

To také znamená, že ne každý kus nábytku je čtvercový a dokonalý, a proto ne vždy úhledně pasuje k ocelovému rámu.

 

Další otázky

Máte také showroom?

Ne, v současnosti nedisponujeme showroomem.

 

Vaše otázka není zodpovězena?

Kontaktujte nás